Service

Τι γίνεται αν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα για αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος;

Αν σε περίπτωση δεν υπάρχει τρόπος άμεσης αντικαταστάτης του προϊόντος ή επισκευής του και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, τότε γίνεται από το κατάστημα μας επιστροφή χρημάτων.

 

Πόσο χρόνο θα μείνει το προϊόν μου στο Service;

Ο χρόνος διάρκειας επιστροφών ή Service διαρκεί από 7 έως και 10 εργάσιμες ημέρες. Οι χρόνοι αυτοί δε αφορούν αν εμπλακεί ο προμηθευτής ή κατασκευαστής του προϊόντος που στείλατε πίσω.

Πότε γίνεται δεκτή η εγγύηση;

Οι εγγυήσεις γίνονται δεκτές εφόσον το προϊόν έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα από το κατασκευαστή και όχι μετά από δική σας κακή χρήση ή από καιρικές συνθήκες/τρίτους παράγοντες.

Τι χρειάζεται για να επιστρέψω ένα προϊόν για εγγύηση;

Eίναι υποχρεωτικό να επιστραφεί πίσω ολόκληρη η συσκευασία μαζί με τα παρελκόμενα της και η απόδειξη που λάβατε.