Συχνές Ερωτήσεις Επιστροφών
Συχνές Ερωτήσεις Επιστροφών
Σε πόσο χρόνο θα γίνει η επιστροφή χρημάτων;
Αν έχετε πληρώσει με χρεωστική/πιστωτική κάρτα ο χρόνος επιστροφής των χρημάτων διαρκεί από 3 έως 5 εργάσιμες ημέρες. Αν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή ο χρόνος επιστροφής χρημάτων στη τράπεζα που μας έχετε υποδείξει γίνεται εντός 3 εργάσιμων ημερών.
Πότε γίνεται επιστροφή χρημάτων;
Επιστροφή χρημάτων γίνεται για τους παρακάτω λόγους:
- Ακυρώθηκε η παραγγελία σας λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας και είχατε πληρώσει με τραπεζική μεταφορά ή κάρτα.
- Αλλάξατε γνώμη για την αγορά σας
- Δεν υπάρχει τρόπος επισκευής ή αντικατάστασης του προϊόντος που έχετε επιστρέψει στο κατάστημα μας
Για την επιστροφή του τιμήματος στο πλαίσιο επιστροφής προϊόντος ή ακύρωσης της παραγγελίας σας θα προβούμε σε εξόφληση προς εσάς διευκρινίζεται ότι:
Αν η πληρωμή του είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, το κατάστημα μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσείς) και της Τράπεζας του. Το κατάστημα μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν’ λόγω συναλλαγής.
Αν η χρέωση έγινε σε μηνιαίες άτοκες δόσεις τότε και η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί στις αντίστοιχες μηνιαίες δόσεις.
Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με μετρητά ή Τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή, προκειμένου να σας επιστραφεί το εν λόγω ποσό, θα υποδεικνύεται από πλευράς σας Τραπεζικό λογαριασμό (αποστέλλοντας αποδεικτικό ότι είστε ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος.
Έκανα την αγορά μου από το φυσικό κατάστημα, μπορώ να το επιστρέψω;
Σε περίπτωση που έχει γίνει αγορά από το φυσικό μας κατάστημα και θέλετε να το επιστρέψετε υπάρχει αυτή η δυνατότητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών εφόσον η συσκευασία δεν έχει ανοιχτεί και έχετε την απόδειξη αγοράς.
Δεν γίνεται δεκτή η υπαναχώρηση αγοράς αν έχει ανοιχτεί το προϊόν και η αγορά έχει γίνει από το φυσικό μας κατάστημα.
Συμπληρώστε ένα αίτημα επιστροφής με λόγο “Άλλαξα Γνώμη” που θα βρείτε εδώ.
Διάλεξα λάθος προϊόν, μπορώ να το επιστρέψω;
Στη περίπτωση που έχετε αγοράσει άλλο προϊόν από δικό σας λάθος, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τη παράδοση του σε εσάς, με δικό σας κόστος και εμείς θα σας επιστρέψουμε το σωστό προϊόν με δικό σας κόστος.
Συμπληρώστε ένα αίτημα επιστροφής με λόγο “Άλλαξα Γνώμη” που θα βρείτε εδώ.
Παρέλαβα λάθος προϊόν, μπορώ να το επιστρέψω;
Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι άλλο από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 εργάσιμων ημερών από την παράδοσή του σε εσάς χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική άθικτη συσκευασία.
Συμπληρώστε ένα αίτημα επιστροφής με που θα βρείτε εδώ.
Άλλαξα γνώμη και δε θέλω το προϊόν, μπορώ να το επιστρέψω;
Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική και μόνο χρήση, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε χωρίς να αναφέρετε κάποιο λόγο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του σε εσάς, επιστρέφοντάς μας το προϊόν με δικό σας κόστος.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον:
- το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν
- η σχετική δήλωσή σας γίνει πριν την παρέλευση του 14ημέρου από την παράδοσή του σε εσάς
Συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφής με που θα βρείτε εδώ.
Θα χρεωθώ τα έξοδα αποστολής αν δε θέλω το προϊόν;
Η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της σχετικής ως άνω Δήλωσής σας για Υπαναχώρηση (είτε το επιστρέφετε εσείς στο σημείο που σας υποδεικνύουμε, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα).