Διαδικασία Επιστροφής
Οδηγός Επιστροφών
Αν το προϊόν που παρέλαβες παρουσίασε έχει ελάττωμα, αν παρέλαβες λάθος προϊόν, ή αν άλλαξες γνώμη, μπορείς να το επιστρέψεις καταχωρώντας αίτημα επιστροφής.
Στα παρακάτω άρθρα μπορείς να βρεις αναλυτικές πληροφορίες για όλα τα στάδια επιστροφής της παραγγελίας σου.
Βήμα 1: Υποβολή Αιτήματος Επιστροφής
Βήμα 2: Μετά την υποβολή του αιτήματος
Μόλις ολοκληρώσετε το αίτημα επιστροφής θα σας έρθει ένα email με την ολοκλήρωση του και το μοναδικό αριθμό του αιτήματος σας. Εκεί μπορείτε να βλέπετε τη πορεία του.
Βήμα 3: Ολοκλήρωση της επιστροφής
Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία από το κατάστημα μας θα ενημερωθείτε για να σας στείλουμε πίσω το προϊόν ή να γίνει επιστροφή χρημάτων.
Πότε κάνω αίτημα επιστροφής;
Παρακάτω θα βρεις τους πιο συνήθεις λόγους επιστροφής ενός προϊόντος. Πάτησε πάνω στην αντίστοιχη ενότητα για να δεις περισσότερες πληροφορίες για την καταχώρηση του αιτήματός σου.
Άλλαξα γνώμη και δε θέλω το προϊόν, μπορώ να το επιστρέψω;
Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική και μόνο χρήση, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε χωρίς να αναφέρετε κάποιο λόγο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του σε εσάς, επιστρέφοντάς μας το προϊόν.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον:
- το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν
- η σχετική δήλωσή σας γίνει πριν την παρέλευση του 14ημέρου από την παράδοσή του σε εσάς
Συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφής με που θα βρείτε εδώ.
Έκανα την αγορά μου από το φυσικό κατάστημα, μπορώ να το επιστρέψω;
Σε περίπτωση που έχει γίνει αγορά από το φυσικό μας κατάστημα και θέλετε να το επιστρέψετε υπάρχει αυτή η δυνατότητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών εφόσον η συσκευασία δεν έχει ανοιχτεί και έχετε την απόδειξη αγοράς.
Δεν γίνεται δεκτή η υπαναχώρηση αγοράς αν έχει ανοιχτεί το προϊόν και η αγορά έχει γίνει από το φυσικό μας κατάστημα.
Συμπληρώστε ένα αίτημα επιστροφής με λόγο “Άλλαξα Γνώμη” που θα βρείτε εδώ.
Πότε γίνεται άμεση αντικατάσταση (DOA);
Για ορισμένα προϊόντα προβλέπεται η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά Αντικατάσταση προϊόντος με Τεχνικό Πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival).
Εφόσον προβλέπεται αντικατάσταση και όχι επισκευή, τότε το προϊόν αποστέλλεται στο εγκεκριμένο από τον κατασκευαστή σημείο επιστροφής για έλεγχο και έγκριση αντικατάστασης και πάντοτε σύμφωνα με την πολιτική DOA που ισχύει από τον κατασκευαστή.
Στη περίπτωση της άμεσης αντικατάστασης σημαίνει ότι το προϊόν που λάβατε είναι ελαττωματικό από τη στιγμή που βγήκε από τη συσκευασία του και μπορείτε να μας το επιστρέψετε μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες χωρίς κανένα κόστος αποστολής και εμείς άμεσα θα σας στείλουμε καινούργιο.
Το προϊόν εμφάνισε βλάβη, τι κάνω;
Στη περίπτωση που έχουν περάσει οι 14 ημερολογιακές ημέρες και το προϊόν σας είναι εντός εγγύησης, μπορείτε να καταχωρήσετε αίτημα επιστροφής που για να εκμεταλλευτείτε την εγγύηση σας.
Αφού γίνει έλεγχος θα ενημερωθείτε άμεσα για τη πορεία της επισκευής του ή αντικατάστασης του αν δεν επισκευάζεται. Το κόστος αποστολής είναι δωρεάν και εσείς χρεώνεστε την επιστροφή του επισκευασμένου προϊόντος που είναι 3,50€.
Συμπληρώστε ένα αίτημα επιστροφής με που θα βρείτε εδώ.
Παρέλαβα λάθος προϊόν, μπορώ να το επιστρέψω;
Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι άλλο από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 εργάσιμων ημερών από την παράδοσή του σε εσάς χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική άθικτη συσκευασία.
Συμπληρώστε ένα αίτημα επιστροφής με που θα βρείτε εδώ.
Διάλεξα λάθος προϊόν, μπορώ να το επιστρέψω;
Στη περίπτωση που έχετε αγοράσει άλλο προϊόν από δικό σας λάθος, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τη παράδοση του σε εσάς, με δικό σας κόστος και εμείς θα σας επιστρέψουμε το σωστό προϊόν δωρεάν.
Συμπληρώστε ένα αίτημα επιστροφής με λόγο “Άλλαξα Γνώμη” που θα βρείτε εδώ.