Αντικατάσταση DOA

Τι χρειάζεται για να προχωρήσω σε άμεση αντικατάσταση (DOA);

Eίναι υποχρεωτικό να επιστραφεί πίσω ολόκληρη η συσκευασία μαζί με τα παρελκόμενα της και η απόδειξη που λάβατε. Η άμεση αντικατάσταση (DOA) γίνεται δεκτή εφόσον το προϊόν έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα από το κατασκευαστή και όχι μετά από δική σας κακή χρήση.

Στη συνέχεια θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα αίτημα επιστροφής που θα βρείτε εδώ.

Πότε γίνεται άμεση αντικατάσταση (DOA);

Για ορισμένα προϊόντα προβλέπεται η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά Αντικατάσταση προϊόντος με Τεχνικό Πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival).

Εφόσον προβλέπεται αντικατάσταση και όχι επισκευή, τότε το προϊόν αποστέλλεται στο εγκεκριμένο από τον κατασκευαστή σημείο επιστροφής για έλεγχο και έγκριση αντικατάστασης και πάντοτε σύμφωνα με την πολιτική DOA που ισχύει από τον κατασκευαστή.

Στη περίπτωση της άμεσης αντικατάστασης σημαίνει ότι το προϊόν που λάβατε είναι ελαττωματικό από τη στιγμή που βγήκε από τη συσκευασία του και μπορείτε να μας το επιστρέψετε μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες χωρίς κανένα κόστος αποστολής και εμείς άμεσα θα σας στείλουμε καινούργιο.

Με ποια Courier θα επιστρέψω ένα ελαττωματικό προϊόν;

Το κατάστημα μας δέχεται δωρεάν την επιστροφή του ελλαττωματικού προϊόντος μόνο με ACS Courier και αφού έχει προηγηθεί η καταχώρηση του αιτήματος επιστροφής.

Το κατάστημα μας δε φέρνει καμία ευθύνη για το πως θα παραδώσετε το ελαττωματικό προϊόν στην ACS Courier.

Το κατάστημα μας δε δέχεται με χρέωση δική μας με καμία άλλη μεταφορική, ταχυδρομείο (ΕΛΤΑ) ή Courier εκτός από ACS Courier.

Το κόστος επιστροφής από το Service (αν δεν είναι ελαττωματικό προϊόν ή μέσα στην εγγύηση) πίσω σε εσάς είναι με δική σας χρέωση και έχει έξτρα κόστος 35€+ΦΠΑ μόνο για τον έλεγχο (αν χρειαστεί επιπλέον εργασία ή ανταλλακτικά τα επιβαρύνεται ο πελάτης) και η πληρωμή γίνεται μέσω τραπεζικής μεταφοράς.